torsdag 27. november 2014

En veldig ung guide.

For noen dager siden var Minstemann og jeg i Ekebergparken igjen, i en del av parken som han har vært i, men ikke jeg. Han har vært der sammen med barnehagen. Så plutselig hadde jeg en guide på fire og et halvt år.

Det første han ville vise fram var denne: Venus de Milo aux trioirs, Venus fra Milo med skuffer. Av Salvdor Dali. Ungene syns det var veldig morsomt med alle skuffene, som faktisk kan trekkes ut.


Den neste var denne: Still life whith landscape, av Sarah Sze. Fuglebur satt sammen på en ny måte.


Vi så på flere enn disse, men dette var nok favorittene i dette området. En av de mer spennende guidingene jeg har vært med på :-)

8 kommentarer:

  1. Dejligt at Mindstemand kunne være guide og vise dig de spændende ting - jeg tror, han var stolt :-)

    SvarSlett
  2. Hei! Det kan jeg godt tenke meg var spennende. Det er morsomt å høre hva de tenker.
    Har ikke vært der, så det må jeg se å få gjort. Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er mye spennende å se der. Fint turområde også :-)

      Slett
  3. Hi hi - de mindste kan være de klogeste guider :-) Ser ud til I havde en god tur :-)

    SvarSlett
  4. Så flink guide du har da, her var det mye spennende.
    God helg til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi må tilbake dit.
      God helg :-)

      Slett