fredag 5. februar 2016

Nesten tomt for Cotinga - enn så lenge.

Har vært litt hekta på å få brukt restegarn i det siste, og nå har jeg nesten brukt opp Cotinga-garnet. Et mykt og behagelig garn å ha på. Det ble en lue til med lyn. Så har Mannen i huset fått en han også.


Nå skulle garnlageret mitt i prinsippet ha krympet, men sånn er det ikke. Jeg lot meg friste til å kjøpe mer garn. Mini Duett fra Sandnes Garn. Det er en blanding av bomull og merinoull, som passer godt nå som det nærmer seg vår. Har kjøpt lys grønn og hvit, og er så vidt i gang med å strikke. Planen er at det skal bli en t-skjorte.

10 kommentarer:

  1. T-skjorte høres spennende ut. Den må du vise frem når du er ferdig! :)

    SvarSlett
  2. Haha - herlig - kjekt å bli kvitt litt restegarn - men akk så fristende å kjøpe nytt garn!!

    SvarSlett
  3. He, he - det er forunderligt med det garnlager - men hvor er det skønt at få brugt garnet til sidste stump og der kom en fin, anvendelig hue ud af det ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er fornøyd med å få brukt det opp :-)

      Slett
  4. Hei!
    Fin lue. Morsomt med ikke-planlagte plagg.
    God helg! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det syns jeg også :-)
      God helg!

      Slett
  5. Vakre farger... fantastisk lue :-)
    Hilsen til deg. Ha god helg alle sammen.

    SvarSlett