fredag 6. oktober 2017

De fineste solnedgangene er i nord.

Nå er selvfølgelig ikke jeg helt objektiv i det spørsmålet, men jeg syns altså at det skal veldig mye til for å måle seg med solnedgangene i nord.

Vi har vært en snartur hos mine foreldre, og kost oss veldig. Fint å treffe familie, og å gå turer på kjente stier.


Disse ospene tar jeg bilde av rett som det er. Syns de er så fine. De er langs en av turene vi gikk.


Mine foreldre bor nært sjøen. Dette bildet er tatt litt opp i bakken ved huset deres.


6 kommentarer:

  1. Ja, du er nok ikke helt objektiv der, men hva gjør vel det? :)
    Vakker solnedgang!

    SvarSlett
  2. Beautiful photos! I love the sunsets.
    Happy weekend!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Å gå på velkjente stier, gir en helt spesiell ro.
    Vakker solnedgang.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett