lørdag 28. november 2020

Ny lue, som matcher genseren Spydeberg.

Måtte jo bare lage en lue som matcher genseren Spydeberg 😃

Den har ikke fått sine egen oppskrift ennå. Høsten har vært litt travel, men jeg håper å få tid etter jul.

Hat Spydeberg

Genseren ER faktisk klar i herrestørrelser. Den på bildet har min kusine strikket. Når hun setter på "turboen" går det unna. Hun kan strikke en sånn genser på knappe to uker! Og enda blir resultatet penere enn når jeg strikker 😍

Sweater Spydeberg


11 kommentarer:

  1. Så fin den genseren ble! Genser med rundfelling er veldig pent :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg syns også rundfelling er pent :-)

      Slett
  2. De er så fine begge to - ville ønske, jeg kunne strikke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-)
      Ja, det er gøy å strikke.

      Slett
  3. Super fint - genser og lua.
    Nydelig lua, med de små statistene i mønsteret.
    Hilsen til deg.
    Vi har hatt første snø i dag :-) deilig utenfor :-)

    SvarSlett
  4. Så fint sett i fine fargar :)

    SvarSlett