lørdag 4. september 2021

Ny jobb på mitt hjemsted.

Det har vært travle dager siste del av sommeren. Jeg har fått ny jobb på mitt hjemsted, så i løpet av den siste måneden har mye dreiet seg om flytting. Vi trenger huset vårt i Østfold til pendlerbolig fortsatt, så heldigvis skulle ikke alt flyttes.

Utfordringen nå er å få eget hus her, og det tar litt tid.

Bildet under er tatt en av de siste dagene i august. Da er den tiden på året da Børvasstindene har minst snø på toppene.

Børvasstindene


11 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye job, Aud - spændende med alt det, der sker hos jer i øjeblikket :-)

    SvarSlett
  2. Du verden, ja det blir litt av en omveltning hos dere fremover :)
    Lykke til med alt sammen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Ja, det er en stor omveltning :)

      Slett
  3. Hei! Det må være godt å komme hjem. Lykke til med alle forandringene! Ha det godt! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Ja, det er godt å komme hjem :)

      Slett
  4. Congratulations on the new job :)

    SvarSlett
  5. Så det går tilbake til nordlandet. Jeg ønsker deg masse suksess og glede for deg og dine nærmeste. Klem fra meg.

    SvarSlett