fredag 29. april 2016

På engelsk og norsk....

Det er faktisk tre år siden jeg gjorde denne skuldervarmeren ferdig. Og så har jeg fått spørsmål om å oversette den til engelsk. Det er lettere sagt enn gjort. Jeg har aldri prøvd å hekle etter engelske oppskrifter. Nå har jeg likevel gjort et forsøk, så hvis noen skulle ha lyst til å teste, kan oppskriften lastes gratis ned fra min Ravelry Store. Både på engelsk og norsk.

Den heklede delen er egentlig en gammel oppskrift fra Sandnes garn, og jeg har fått lov til å dele den.


12 kommentarer:

  1. Å, så nydelig den var! Dyktig du!

    SvarSlett
  2. Veldig pen! Så pyntet at den kanskje kan brukes over en kjole :) God helg!

    SvarSlett
  3. Jeg blir imponert. Kjempefin
    God helg! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha ☺God søndag.

      Slett
  4. Ja - rigtig fin til en kjole :-) Og så har du fået træning i hvad maskerne hedder på engelsk :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Fint å lære nye ting ☺

      Slett
  5. Så fin den var! Tusen takk for at du deler :)

    SvarSlett