mandag 17. desember 2018

Strikket vest for menn.

Det er mer enn et år siden første utgave av denne vesten var ferdig, men nå er altså oppskriften klar for salg, på norsk da i størrelsene S, M, L og XL.

Akkurat denne vesten er det ikke jeg som har strikket, det har jeg fått hjelp til. Den er strikket i Babyull Lanett fra Sandnes Garn, og pinner nr. 6. Det er egentlig veldig tykke pinner til dette garnet, men det er for å få en lett og luftig vest, som egner seg for trening. Så har den da fått navnet Aktiv.

Det var mannen min som så gjerne ville ha et sånt plagg, og da måtte jeg jo prøve å få det til! Oppskriften er som sagt kun på norsk akkurat nå, men jeg håper å få den oversatt til engelsk så snart som mulig.

Sett forfra.


Sett bakfra.




12 kommentarer:

  1. Den er rigtig flot, og hvor er det dejligt med en mand, der ved, hvad han gerne vil ha' :-)

    SvarSlett
  2. Beautiful vest, it looks very warm :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you. Yes, it is warm if you wear it as mid layer :-)

      Slett
  3. Hei!
    Så fint at den er litt forskjellig foran og bak. Spennende.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
  4. Hei,
    Hjemmestrikket er best, og varmer nok godt utover vinteren.

    Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er også glad i hjemmestrikket :-)

      Slett
  5. Desejo-lhe um Natal cheio de bênção e alegria. Feliz Natal!
    AG

    SvarSlett
  6. Thank you! The same to you :-)

    SvarSlett