onsdag 14. august 2019

Glitrende negler.

Denne sommeren har jeg tidvis hatt glitrende negler. Jeg falt for denne neglelakken, og har oppdaget i ettertid at den visst er ganske trendy.

Som oftest går jeg uten neglelakk, fordi det alltid er noe som må gjøres enten ute eller inne, og så skrapes den opp. Eller tendens til "grønne fingre" (kan skimtes på ringfingeren) etter en tur i hagen.

Fordelen med denne lakken er at den er transparent bortsett fra glitteret, sånn at en kan velge mange eller få strøk, etter hvor tett den skal være. De glitrende partiklene sitter utrolig godt på, som jo er bra under bruk. Litt upraktisk ved fjerning, men det får en tåle.


8 kommentarer:

  1. Flott med metallic look! :)

    SvarSlett
  2. Så fin du er :-) Jeg bruger neglelak på tåneglene om sommeren :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Ja, tåneglene må også ha lakk :-)

      Slett
  3. It's a beautiful nail polish :-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk... perfekt for sommeren :-))) Jeg har på tærne :-))) God humor og morsomt. Klem

    SvarSlett