|
Kanten revet i stykker. |
Det hender jeg bestiller varer fra
HM på postordre, i stedet for å ta turen innom en av butikkene. For noen dager siden kom en pakke derfra i posten. Alle varene var helt fine, med ett unntak. En
cardigan var blitt skadet underveis.
|
Beskjed fra Posten. |
Posten var så vennlig å legge igjen en beskjed om at de var oppmerksom på at pakken var skadet under frakt. Jeg tok kontakt med HM kundeservice for å spørre hva jeg skulle gjøre. De ba meg ganske enkelt returnere varen, legge ved emballasjen og så skulle de sende meg en ny cardigan. Raskt og enkelt.
|
Knappestolpen var opprevet. |
Med tanke på at det egentlig var Posten som forårsaket det hele, syns jeg det var god service av HM :-) Nå har den nye cardiganen kommet, hel og fin. Uten ekstra kostnader for meg :-)
Det er fin service - jeg har også kun gode erfaringer med H&M :-)
SvarSlettJa, jeg blir litt glad av sånt :-)
SlettDet var jo flott service! Kjekt å få ny jakke uten omkostninger for deg.
SvarSlettJa, jeg ble gledelig overrasket :-)
Slett