![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkUAmoKicTIoczMDe5r1eX5E9EeUn8YrdbNwRjzUi0y-k94jZMh-IBjuJUo3ZxKBrSNzbrepJGX0UVpt0vmGLtsSD3-rVdcA47oN2C5VOKSeZ8DwcAiwHOTBh-Cgtsm3EGJLzgRqZtDOID/s200/100_5476+klippet.jpg) |
Kanten revet i stykker. |
Det hender jeg bestiller varer fra
HM på postordre, i stedet for å ta turen innom en av butikkene. For noen dager siden kom en pakke derfra i posten. Alle varene var helt fine, med ett unntak. En
cardigan var blitt skadet underveis.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTQrVWBrGqSgkkewAkip2Q4tnCmWq4Jj3lYFELrcpQnewuHQSwFIfk74DoYvoRz6KQ3kwde75PPLZ-z3QBunK0NjfdU_jPL-SsuK8kiQUYVYDVvfVEdVnJpSjDWc2ZPVl9on9u_JzV8UbF/s200/100_5473+klippet.jpg) |
Beskjed fra Posten. |
Posten var så vennlig å legge igjen en beskjed om at de var oppmerksom på at pakken var skadet under frakt. Jeg tok kontakt med HM kundeservice for å spørre hva jeg skulle gjøre. De ba meg ganske enkelt returnere varen, legge ved emballasjen og så skulle de sende meg en ny cardigan. Raskt og enkelt.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinoq11HBGXETOIckjZ6_ahzxGEH8of9qcxi0jR65CKG_F_7WwIsAW8fEmkvb8Hm1VOy_z2RYxMtQa9ncV_XUJVL_hTcnvJSAMaVXPJ9O2FfJ62hiFbuG3Di7AThRxq5oleynWKEcAZpCLN/s200/100_5477+klippet.jpg) |
Knappestolpen var opprevet. |
Med tanke på at det egentlig var Posten som forårsaket det hele, syns jeg det var god service av HM :-) Nå har den nye cardiganen kommet, hel og fin. Uten ekstra kostnader for meg :-)
Det er fin service - jeg har også kun gode erfaringer med H&M :-)
SvarSlettJa, jeg blir litt glad av sånt :-)
SlettDet var jo flott service! Kjekt å få ny jakke uten omkostninger for deg.
SvarSlettJa, jeg ble gledelig overrasket :-)
Slett