tirsdag 14. mai 2013

God kundeservice på HM.

Kanten revet i stykker.
Det hender jeg bestiller varer fra HM på postordre, i stedet for å ta turen innom en av butikkene. For noen dager siden kom en pakke derfra i posten. Alle varene var helt fine, med ett unntak. En cardigan var blitt skadet underveis.

Beskjed fra Posten.
Posten var så vennlig å legge igjen en beskjed om at de var oppmerksom på at pakken var skadet under frakt. Jeg tok kontakt med HM kundeservice for å spørre hva jeg skulle gjøre. De ba meg ganske enkelt returnere varen, legge ved emballasjen og så skulle de sende meg en ny cardigan. Raskt og enkelt.

Knappestolpen var opprevet.
Med tanke på at det egentlig var Posten som forårsaket det hele, syns jeg det var god service av HM :-) Nå har den nye cardiganen kommet, hel og fin. Uten ekstra kostnader for meg :-)

4 kommentarer:

  1. Det er fin service - jeg har også kun gode erfaringer med H&M :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg blir litt glad av sånt :-)

      Slett
  2. Det var jo flott service! Kjekt å få ny jakke uten omkostninger for deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg ble gledelig overrasket :-)

      Slett