mandag 31. august 2020

Sakte strikkeprosjekt i kidsilk.

Innimellom andre strikkeprosjekter trenger jeg å ha et som kan strikkes nesten uten å tenke. Dette er et sånt prosjekt. Det skal bli en vest til meg selv. Jeg bruker kidsilk, som er vidunderlig å ha på, men som er litt tregere å strikke med, syns jeg. Vet ikke helt hvorfor, men tror det rett og slett er litt mer friksjon på dette garnet enn garn i ren ull.

Det har uansett ikke noen betydning, siden det ikke er noen hast med å få vesten ferdig. Har ikke bestemt meg helt for om jeg skal strikke den rett opp, eller om den skal få en antydning til ermer.

Vest i kidsilk


10 kommentarer:

  1. En vest til dig selv i kidsilk lyder bare så dejlig :-)
    Super med et strikkeprosjekt, som kan strikkes næsten ude at tænke :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg trenger å ha et sånt strikkeprosjekt liggende til enhver tid :-)

      Slett
  2. Så flott den ser ut! Kidsilk høres deilig ut :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kidsilk er kanskje noe alle bør unne seg. Ser deilig ut.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  4. Kidsilk..bare ordet kjennes godt og plagget må være deilig å ha på:)
    Jeg strikke håndkle nå om dagen -det går av seg selv og tankene vandrer dit de vil:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Håndkle har jeg ikke prøvd, bare kluter, men det er det samme der, en kan bare strikke uten å tenke så mye :-)

      Slett