søndag 29. september 2013

Langs blåmerket løype.

De blå merkene langs løypa viser at den egner seg best om sommeren. Røde merker viser veien om vinteren. I alle fall i Østmarka.

I dag gikk tok vi en avstikker fra grusveien, og fulgte blå merker til Vangen.

Langs myke stier, over små steiner og broer. Med duften av skog og myr. Mye å se på, kjenne på og leke med. Fine steder med utsikt.

Ikke så lang tur, men innholdsrik.

Plank for å som bro over myr.

Stille vann.
Fint sted for en matpause.
Vi måtte se innom væren på Vangen.



6 kommentarer:

  1. Flott høstskog!...deilig tur dere hadde:)
    Takk for hyggelig hilsen...ja jeg ble overrasket selv at stekte grønne tomater var i bokform..gleder meg til å lese den:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er flott å være i marka om høsten :-)

      Slett
  2. Flott turområde! Jeg synes jeg kjenner lukten av myr og skog, og det dufter herlig :)

    SvarSlett
  3. Wow, hvor er det smukke billeder! Jeg holder meget af gå ture i skoven :-) God idé med de røde og blå mærker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den merkingen gjør skogen tilgjengelig for flere :-)

      Slett