tirsdag 8. oktober 2013

Jeg liker papirfoto.

Papirkopier, rett i postkassa, fra Elitefoto.
Det kanskje gammeldags, men jeg liker å kunne putte papirbilder i album, og ta fram ved passende anledninger. Jo visst, jeg bruker pc'en til å vise bilder også. Kanskje til og med oftere enn albumene, men likevel. Det er den følelsen av varighet. Papirbilder er skjøre og varige på en gang.

Hodet mitt vet at digitale bilder også er varige. Men følelsen de gir er flyktig. Og følelsen er sterk nok til at de samme fotoene blir lagret flere steder, sånn for sikkerhets skyld....


8 kommentarer:

  1. Jeg har utallige album med papirbilder, men etter at bildene ble digitale har det bare blitt det. Fint at du bruker begge deler :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de får liksom hver sin funksjon :-)

      Slett
  2. Jeg har det lige som dig - elsker papirbilleder og et album at vise frem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg syns det er koselig, i sær når nær familie er på besøk :-)

      Slett
  3. Å ja det å bla i fotoalbum er helt noe annet enn å se på pc, jeg har også familiebilder i album men jeg tar så mye bilder at noe må lagres på digitalt.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Samme her, jeg knipser i vei, så jeg må gjøre et utvalg for å bestille papirkopi.

      Slett
  4. Jeg er også glad i å fremkalle bilder : )
    Koselig å se tilbake på!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er veldig koselig :-) Ha en fin kveld!

      Slett