lørdag 12. oktober 2013

Mitt første "maleri" laget i MS Paint.

Nå har jeg for første gang virkelig "malt" i MS Paint :-) Inspirert av kveldshimmelen i går.

Det var mye mer morsomt enn jeg trodde. En kan bruke mange verktøy på en gang. Jeg har malt med både "olje" og "vannfarge" på samme "lerret". Det er også mulig å tilpasse fargene. På dette bildet har jeg i all hovedsak brukt standardfarger.

Den største utfordringen er å være stø på handa :-) Det er ikke lett å lage små detaljer presist. Regner med at det blir bedre med litt trening.


5 kommentarer:

  1. Jeg er meget imponeret - det er virkelig flot!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er spennende å prøve nye teknikker :-)

      Slett
  2. Så flott det ble! Det er morsomt å gjøre noe nytt :)

    SvarSlett
  3. Så flott og så fint du fikk til perspektivet, fine farger også jeg er imponert.

    God søndag.

    SvarSlett